پایگاه تخصصی ولایت فقیه

این سایت با ارائه مطالب علمی در باب ولایت فقیه، سئوال کنندگان، پژوهشگران و علاقمندان به این موضوع را یاری می نماید.

پایگاه تخصصی ولایت فقیه

این سایت با ارائه مطالب علمی در باب ولایت فقیه، سئوال کنندگان، پژوهشگران و علاقمندان به این موضوع را یاری می نماید.

امروزه مسئله ولایت فقیه موضوع بسیار مهمی است که حیات سیاسی و حتی دینی تشیع به آن بستگی تامی پیدا کرده است بنابراین بر تمامی پژوهشگران و متفکران اسلامی لازم است تا مبانی نظری و عملی این مسئله را مورد نقد و بررسی علمی قرار داده و آن را تبیین نمایند. امید است این پایگاه بتواند در این راستا خدمتی هر چند کوچک ارائه نماید.

پایگاه های مجازی ولایت فقیه

پایگاه تخصصی ولایت فقیه پایگاهی مجازی و تخصصی در زمینه ولایت فقیه می باشد که هدف اصی آن معرفی و در حد امکان گرد آوری  آثار منتشره در فضای مجازی و نشر و کتاب در این موضوع است.

این پایگاه برای حفظ صداقت و منافع مرجع منتشر کننده، در تمام پست های خود لینک صاحب اثر یا مرجع انتشار دهنده را قرار می دهد. لازم به ذکر است که تمام مطالب تا حد امکان پس از اعتبار سنجی در دسترس استفاده کنندگان قرار می گیرد ولی این پایگاه نسبت به اشتباهات احتمالی هیچ گونه مسئولیتی را به عهده نمی گیرد.

شما نیز می توانید آثار خود را در این سایت منتشر کنید. برای این کار کافی است با ما تماس بگیرید یا لینک دانلود اثر خود را با توضیحات در پنجره زیر وارد کنید یا به ایمیل ما ارسال کنید. هم چنین می توانید با پیشنهادات و انتقادات خود ما را یاری دهید.


از حسن توجه شما دوست عزیز متشکریم.


آدرس سایت: http://velayatefaqih.blog.ir

ایمیل: mehr13300@yahoo.com


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.